Gerçekten çok güzel fiyatına göre baskısıda iyiydi çok beğendim gerçekten teşekkürler
Burcu
Çok güzel 3 yıldır tek adresim
SlmKrgl
Gerçekten çok memnun kaldım teşekkür ederim rabbim işlerinizde yâr ve yardımcı olsun
Fatma ulusoy
Elinize emeğinize sağlık bunlar ne kadar harika fotoğraflar çözünürlük harika boyutlar harika kaliteli her şey için teşekkür ederim kedi7. Hediyeler için de çok teşekkür ederim Onlara da ayrı bir sevindik
Dilara Akkaya
O kadar güzeller ki her adımımda sayenizde sevdiğimi taşıyorum??
Hatice yağmur
O kadar güzel ki çok kaliteli fotoğraflar emeğinize sağlık
Aleylim
Bütün anılarımı depremde kaybettim..
Hepsi enkazda kaldı. Şimdi ise Toplayabildiğim ne varsa avucumun içinde saklayacağım :) Ve az bile daha bi sürü anımız var ve dolup taşacak her yer.
KEDİ7 ailesine çok çok teşekkür ederim.
Emeğinize yüreğinize sağlık.. İyi ki varsınız..
Pelin U.
Çok çok beğendik, fotoğrafların kalitesi dokusu çok güzel çok mutlu etti bizi. Emeğiniz için teşekkür ederiz.
Zeynep E.
Çok beğendim hepsi çok güzeldi çok teşekkür ediyorum