O kadar memnun kaldım ki anlatamam kalitesi muhteşem bayıldımmmm tekrar yaptıracam
Melo
Çok güzel olmuş
Sibel
Çok güzel elinize sağlık ?
Sibel
Fotograflara bayildim cogu eski cep telefonlerindan cekilmis olmasina ragmen gayet guzel geldiler. Inanilmaz bir hiziniz var .2. Siparisimide verdim. Cok tesekkur ederim.
A.gül
Sürekli sipariş veriyorum.Hizmetlerinden çok memnunum.Tavsiye ederim.
Tusem
Çok beğendim tekrar fotoğraf seçip alacağım, hızlı geldi teşekkürler. Küçük anahtarlık hediyeniz için çok teşekkür ederim.
Irmak Esen Karahan
Senelerdir tüm güzel anılarımın baskısını sizden aldım kaliteniz ve ilginiz için çok teşekkür ederim. Gençlik fotoğraflarımı çıkarttırıyordum seneler önce şimdi kızımın en güzel anılarının fotoğrafını gönderiyorum size çok sağolun bol kazançlarınız olsun. Umarım hep böyle müşterinize kıymet vermeye devam edersiniz. Belki seneler sonrada kızım kendi fotoğraflrını sizden alır :)